רמה | סוג ההתאמה | מי מאשר את ההתאמה | על מה מבוססת ההתאמה | הערות |
רמה 1
ההתאמות אינן פוגעות במהות הנמדדת בבחינה |
הארכת זמן הבחינה בשיעור של 25% | הועדה
הבית ספרית |
חוות דעת והמלצות המורים + דוגמאות ממבחנים | אין צורך באבחון |
התעלמות משגיאות כתיב כמרכיב בציון | הועדה
הבית ספרית |
אבחון דידקטי | ||
שעתוק הבחינה | הועדה
הבית ספרית |
חוות דעת והמלצות המורים + דוגמאות ממבחנים | אין צורך באבחון | |
הגדלת שאלון הבחינה | הועדה
הבית ספרית |
מסמך רפואי המעיד על קושי או מסמך קביל אחר | אין צורך באבחון | |
שימוש בדף נוסחאות מורחב | הועדה
הבית ספרית |
אבחון דידקטי | ||
הקלדת תשובות באמצעות מחשב | ועדת חריגים במשרד החינוך | מסמך קביל התומך בחוות הדעת של המורים | אין צורך באבחון |