עמודים
- BRC 1
- אבחון בשלות לכתה א´
- אבחון דידקטי
- אבחון דידקטי באנגלית
- אבחון דידקטי במתימטיקה
- אבחון למבחנים הפסיכומטריים
- אבחון פסיכודידקטי
- אבחון פסיכולוגי
- אבחון קשב – B.R.C
- אבחון קשב – Moxo
- אבחוני קשב וריכוז
- אודותינו
- אימון אישי
- ד"ר אסיה שרון
- דף הבית
- הוראה מותאמת באנגלית
- הוראה מותאמת בחשבון ובמתימטיקה
- הוראה מותאמת בקריאה וכתיבה
- התאמות ברמה 1
- התאמות ברמה 2
- התאמות ברמה 3
- חני שוורץ – בגריש: אימון ילדים בעלי קשיי קשב וריכוז
- חרדים מבחינות – אתם יודעים איך ללמוד? מאת עדי לבנקו
- טיפול רגשי
- מאמרים
- מודל הקשב על פי לילך שלו מבורך
- מכתבי הערכה
- מסמכים להורדה
- נועה בוטון
- ניר גוטרמן
- עוד על אבחון מוקסו
- על כתיבה ועל הערכה של טקסטים עיוניים – ד"ר אסיה שרון
- צוות מקצועי
- צור קשר
- רון מידן
- תחומי פעילות
מאמרים
Uncategorized
- חרדים מבחינות – אתם יודעים איך ללמוד? – עדי לבנקו
- שיפור תפקוד חברתי של מתבגרים לקויי למידה – ד"ר אליסיה גרינבנק, ד"ר אסיה שרון
- תפיסת חום וקור של הספר והמחשב והשפעתה על הלמידה – ד"ר אסיה שרון
- הטיפול המשפחתי ותפקידה של המטפלת המשפחתית! מאת עמירה איתיאל
- מרכיב העניין בלמידה. מאת ד"ר אסיה שרון
- האבחון הדידקטי והאבחון הדידקטי באנגלית
- אנגלית, שפה קשה?!
- על כתיבה מאת ד"ר אסיה שרון
- האבחון הדידקטי
- אבחוני קשב וריכוז